fredag 25 september 2009

Hösten e här *Burr*

Nu blommar kärleksörten
Ja här ser ni vad jag behöver ägna mig åt i helgen

Ni alla proffsiga svampvetare, kan ni tala om vad det här e för svamp? Kan jag stuva den o lägga på en bit rostad macka? *mums*

Ja så här ser dom ut upptill dom små rackarna som har ploppat upp ur min gräsmatta

Lite höstfint i kruka :-)
Annars e allt bra med mig, om en månad e jag arbetslös igen, ångesten kommer krypandes, tillbax på ruta ett igen. Känns som om jag e med i ett spel, typ fia med knuff, jag blir hela tiden utknuffad. Ja jag har väll bara mig själv att skylla, eller har jag det, finns många fula fiskar som jobbar inom kyrkan med, å man undrar om allt går rätt till. Så jag känner att jag måste ta mig i kragen, för där ser jag ingen framtid.
Jag e trött efter en lång vecka, men nu äntligen e det helg, imorgon jobbar D men jag o Y får allt ta o hitta på något kanske kan få henne att rensa lite ogräs hehe, fika lite, gymmet får det bli med eftersom jg slarvade idag. På söndag blir det linedance, som börjar igen efter sommaruppehållet, innan den så skall vi på middag hos pappa.
ja sen e helgen över o tillbax till eviga måndag.
Hasta la Vista Baby!





Inga kommentarer: