tisdag 11 maj 2010

Bara en vanlig Tisdag...

ja det blir inte så mycket bloggande nu när man jobbar, har jobbat nu snart i en månad, man kan inte fatta hur fort tiden går igentligen, men det e kul att vara tillbax och jag stormtrivs. Lönen ser jag bara som en bonus hehe!

Ja vardagen knallar på som vanligt, Jobb, laga mat, städa, hund, barn m.m
ta idag tex så var det handling som gällde efter jobbet, och även denna gång hade jag glömt ett mynt till vagnen, så det fick bli handla så mycket du kan få plats med i en korg typ. Dessutom krockade jag med Magnus Samuelsson :-) Va tänker ni säkert nu, men det var han, i pappersformat haha, snacka om att jag blev paff, hade siktat in mig på mjölken o rätt som det var tog det stopp o nått hårt slog imot med med ett konstigt läte, jag tittade upp o där stod han Magnus hehe mitt bland risifruttin.

Annars mår vi bara bra, förutom att Yessie har slagit knät vilket gav ett blåmärke o ett litet skrubbsår. Det var väldigt synd om henne.

Igår slog det in, våran Tjej skall börja skolan! Våran lilla docka har blivit stora tjejen, även där har tiden bara runnit iväg, det gäller verkligen att ta vara på tiden. Så nu mitt tips så här på en Tisdag e att ta vara på varje dag som den vore den sista....

Puss

Inga kommentarer: