onsdag 14 juli 2010

3 ÅR!


Idag den 14 juli för 3 år sedan gifte jag mig med min Dennis. Grattis på oss! :-) Tänk va tiden går fort när man har roligt. På midsommaraftonen för 7 år sedan träffades vi, 7 år, det e ju hur lång tid som helst. Firar våran dag idag med en god räkmacka och jordgubbar o glass ute på altanen.

Just nu e det 27 ute o 28.6 grader inne, ja det e varmt o härligt när man kan ligga på en strand och hoppa i sjön när svettpärlorna börjar rinna, men det e inte härligt när man jobbar ute i svarta byxor o t-shirt. Men jag står nog ut, snart semester, om en vecka skall jag ha 2 veckors semester tillsammans med Dennis o Yessie, skall bli så skönt, hoppas vädret håller i sig. Har aldrig haft semester, inte på sommaren iallafall eftersom man jobbar säsong så e man ju ledig på vintern vilket jag inte ser som ledighet...men men.

Kan ju passa på att gratulera kronprinsessan Victoria som fyller år i dag på våran bröllopsdag o allt, hihi! Grattis prinsessan:-)

Inga kommentarer: