tisdag 24 januari 2012

Bastu och facebook






Fick ett trevligt mail häromdagen, där det står att jag är välkommen tillbaka till facebook! Det är bara det att jag har inte aktiverat mig igen utan det är någon annan, mycket skumt, så jag skyndar mig in och byter lösenord och avaktiverar mitt konto igen. Har jag blivit kidnappad eller vad kallar man det?!

Så nu till något roligare, vi har bastat för första gången i våran alldeles egna bastu. Det var lyx på hög nivå kan jag säga. Sätter in lite bilder på vårat hantverk som fortfarande behöver lite småfix och en bänk att sitta på. Nästa bygge blir att göra iordning resten av källaren som skall bli sov rum och tvättstuga.

Idag är jag hemma med Yessie för hon har blivit överfallen av det hemska viruset som bara går runt o runt, när skall man bli av med det. Stackarn hostar o snörvlar, har feber. Fått i henne lite glass, bakade hennes favoritkaka, kärleksmums som hon med glädje stoppade i sig.

Annars e det bra med mig, magen mår bra, inte mycket illamående kvar som tur e. Imorgon skall jag till mvc för att kolla läget.

Go kväll vi ses!

1 kommentar:

Jouline sa...

Facerape kallas det!