lördag 24 mars 2012

vecka 20 + 6

För cirka en vecka sedan så var jag o Dennis o kollade på knodden, vi blev ganska övertygade på att det e liten kille som ligger där inne. En livlig liten grabb, fick med oss fem bilder hem och alla e olika, en kliar han hakan, en petar han näson osv, kul!

Jajaj mycket tyder på att det e en liten kille, jag e sugen på sura saker, käkar apelsiner och dricker grapejuice. Men samtidigt har jag inte den pigmentsrand på magen som en del har som väntar pojke. Och jag tror att det hickas ofta där inne o det tyder på att det e en liten tjej. Kollade kinesiska kalendern där jag fick fram att jag väntade en tjej. Var och lyssnade på hjärtljuden i torsdags och dom var höga, det tyder också på en tjej, men barnmorskan sa att det berodde nog på att bebisen var så livlig där inne, för det var inte lätt att lyssna. Annars var det bra med mig och knodden.

Den som väntar får se...

Inga kommentarer: