lördag 18 augusti 2012

v 41+5

Ja jag sitter här fortfarande med stor mage, magen vill inte komma ut. Men på måndag den 20/8 finns det inget återvändo då kommer du ut varken du vill eller inte! Då åker vi till förlossning för igångsättning, kl 10.00 närmare bestämmt och jag åker inte hem förrens du har kommit ut! Vi e så rastlösa här hemma, vi bara går och väntar och väntar, försöker hitta på något varje dag. I torsdag var jag en sväng på ikea med en kompis och gick o gick men ingen bebis. Är nog inne på andra omgången att åka runt till familjen o fika, dom e också trötta på att se magen, de vill ju se bebis. På måndag börja skolan också för Yessie, hon skulle ju börja cykla men gubbarna här utanför har inte fått färdigt vägen så vi får allt köra henne ett tag till. Nästa gång jag gör ett inlägg här på bloggen så hoppas jag att jag kan bjuda på en söt bebisbild! Pöss

1 kommentar:

Jouline sa...

Grattis till skruttan!! Kram lillasyster