lördag 13 juni 2009

Shopping o Fika!







Ja vi åkte iväg en sväng idag för lite skoinköp till Yessie, det blev ett par rosa med lite glitter, även jag o Dennis hittade oss varsitt par. Fick äntligen köpt mig en ny mobil, hade ett presentkort från telia på 900 som jag var tvungen att använda innan Augusti. Jag e nog den person förutom min man som har haft minst mobiler, sliter inte alls på dom, byter inte mobil pga. modet eller något sådant dumt utan jag byter den den gamla går sönder, min gamla hade ej gått sönder men den hade sina ryck för sig, och var väldigt repig överallt. Jag har haft 5 st sedan min första mobil, som jag fick när jag började gymnasiet. Min man har haft 1, ja ni som känner han vet hur lätt det e att få tag på honom, jo genom att ringa till min *asgarv*. Fikade gott, billig fika föresten, vi var fyra, köpte varsin kaffe plus en bakelse 139kr, det du Lena det e skillnad. Sist vi fikade fick vi betala en bra bit över 200kr per man.



Ja ikväll händer det inte mycket mer än att se på tv, äta lite naturgodis o mysa. Imorgon hoppas jag på bättre väder så jag kan lapa lite sol, hänga ut tvätt o greja i trädgården.



Jo ladda hem en bra film igår Brides Wars, en romantisk komedi med min favoriteskådis Kate Hudson, I love her!

Inga kommentarer: