torsdag 18 juni 2009

Trevlig Midsommar!







Ja så var det torsdag, har jobbat, men varit lugnt, bara lite städning inför helg. Sen var vi iväg alla o åt sill o potäter! en liten avslutning, många som går på semester, men inte jag, jag har planer på att jobba hela sommaren. Skall ta en eller två dagar fram igenom. Kom hem vi halv tre någonting, åker hem direkt, tänker att jag behöver lite egen tid hemma innan jag hämtar trollet på dagis. D har lämnat henne, han lämnade henne halv ett så hon hade nog inte blivit glad om jag kommit halv tre, nä hon hade blivit förbannad. Men nu snart efter bloggandet åker jag för att hämta henne, därefter inhandla lite läckerheter inför helgen, trots att vi skall fira borta. Tänkte baka en rulltårta med smultronmousse. Bllir mumma det!



Gjorde lite midsommarfint igår sätter in lite bilder på det, gjorde nämligen mig en fin midsommarbukett som inhåller blommor som jag har i min trädgård, mycket stolt över det, sätter även in en bild som D har tagit, som bildbevis eller något, jo han lagade mat idag, jag frågade lite försiktigt om han hade lust, lägger fram receptet, ingredienser står i kylen, behövs inte tinas upp eller något bara till att göra, kan du koka ris? Så när jag kom hem idag så stog det mat som blivit över efter hans kockande, det luktade bra iallafall, skall smaka sedan.



Ha nu en riktigt trevlig midsommar o ta hand om alla ni känner!



KRAM (behövs i den här midsommarvärmen :-(

Inga kommentarer: