fredag 22 maj 2009

Regnet det bara öser ner....


Ja så var även denna vecka gjord. Sitter o äter mangoglass o bloggar lite. Har jobbat idag på klämdagen, alla var nog lediga för jag var nästan själv ute på vägen i morse. Speciellt roligt var det att få ett sms av L som skriver att nu har jag varit ute o o matat hästarna nu skall jag gå o lägga mig igen, jobba på ute i regnet hahaha! Skitkul verkligen, men nu har jag avklara denna dagen, o inte tagit ut någon semesterdag, hahaha på dig själv, jag har min dagar kvar, föresten tänker jag spara dom hela säsongen ut så jag sedan kan få dom i pengar, för man behöver verkligen pengarna sedan när man börjar stämpla.

Så i dag har jag lunsat runt i ett par förstora regnbyxor med hängslen, kändes precis som man var på dagis igen. Jag har städat fontänen i minneslunden o rensat häck, roligare kan man ju ha! :-(

Ja jag har inte så mycket mer, familjen min mår bara bra, D skall jobba lördag, så det blir en lugn helg, förhoppningsvis blir det bra väder så jag kan fortsätta med mitt trädgårdsarbete här hemma som jag började så bra med igår när vi var lediga.

Hej hopp!

Inga kommentarer: