onsdag 8 juli 2009

Man in the Mirror o något nytt




Lyssnarde precis på Man in the Mirror av Michael Jackson, fin låt, lyssna noga på texten. Tittade på hans minnessermoni igår, både jag o Dennis fällde flera tårar. Han kommer man alltid att minnas, vill att Yessie skall lyssna på han o upptäcka vilken talang det var, vilken fin människa han faktiskt var, visste ni att han var den artist som gav mest pengar till välgörenhet.


Så till något nytt, var på min pappas bröllop i helgen, det tog han 50 år att hitta kvinnan han ville gifta sig med, o jag tror han fann sin livskamrat. Jättefint bröllop, sermonin var utomhus mot ett högt berg, kanonväder o lagom mycket folk, fin musik, fin stämmning, även här fällde jag en tår, men inte utav sorg utan av glädje. Min pappa såg så lycklig, men jag har aldrig sett han så nervös. Gjorde Maries bukett, blev nervös, fick fel färg på blommorna, men den blev bra till slut iallafall, passade henne perfekt.


Annars jobbar jag medans D o Y har semester i 6 VECKOR! Lyllos dom, jag vill också ha. Men jag får allt kämpa på tills jag får fast, då har man råd att ta semester.


HA EN TREVLIG SOMMAR!




Inga kommentarer: