onsdag 17 februari 2010

Grattis på mig själv...


Så idag blir man ett år äldre, ingen åldersnåjja här inte ååå ne, men man pratar inte om en kvinnas ålder :-D


Idag på min födelsedag har man råkat ut för en dunderförkylning, så nu ligger jag här under min filt med datorn i knät o tycer synd om mig, ingen som pysslar om mig :-(


Yessie e nu på väg till Västervik med mormor, O, moster o kusinen, ja det var ju också en dag att välja, men man får va glad att dom hittar på något med henne, det behöver hon. Dom skall åka skdor o bara ha det skönt.


D jobbar vet ej när han kommer, han jobbar nu 70 % tror jag han sa, ja det e lite vel med hans arbetstider, kommer aldrig ihåg hur han jobbar, men jobbar gör han.


Allt jag vill ha denna dag e en TÅRTA! skall jag behöva baka en själv?


Så gratulerar igen på mig själv!

Inga kommentarer: