tisdag 13 april 2010

Paddor borde vara neonrosa!

Ghhhaaa huuuaaaa, fy foooobiiiii! Hata, blä, usch vad jag ryser.

Ok börjar från början, tog med mig vovve o Yessie på en tur till skogen, vi gick o vi gick, underbart väder, o torrt o fint i skogen endast några små snöhöga låg kvar. I slutet av skogen går man på en liten bredare grusväg, Yessie gick en liten bit före mig o vovven, allt går så snabbt, ser den där stora saken på vägen milou e på väg över o jag skall precis sätta ner min fot när jag skriker till o hoppar tillbaka medans jag rycker tillbaks stackars Milou som inte fattar nått. F*n varför kan dom inte vara neonrosa så man ser dom några meter innan. Dom e ju kamoflerade dom jävlarna! Bara ligger där och väntar på Jonna. Så nu lär det dröja innan jag tar mig en tur till skogen, tur att det finns gott om andra vägar att välja på.

Annars så har den här dagen varit helt grym, jag har äntligen tagit mig an min vovves päls, jag har studerat videor o läst på nätet. Överväg att ringa trimstugan, men nä Jonna kan ju själv! Ni skall få se kort.

Ha det bäst flodhäst!

Ps, brukar ju sätta in en bild som har med inlägget att göra men jag vill inte ha en sån äcklig bild på min sida ds.

Inga kommentarer: