torsdag 12 november 2009

Hello Kitty


Ja visst e den lilla katten söt. Y e helt galen i den lilla söta figuren. Köpte en julklapp till henne i form av ett spel där det gäller att äta så mycket muffins man bara orkar. För er släktingar som läser min blogg tänkte jag lägga ut hennes önskelista här, och vad jag har köpt så det inte blir samma. Men ett säkert kort e Hello Kitty! :-)
Igår körde jag min gravida syster (en utav dom, hehe! ) till mvc, för at kolla läget med Q som dom kallar den. Allt var bra, alla mått stämde och hjärtat slog som det skulle. en stolt syster fick se det lilla underverket på bild hehe:-). Efter besöket åkte vi till världens ände (orust) haha! ja fy vad den vägen e tråkig att åka på men väl framme till göken så går det bra, e som ett mini ullared. Köpte en tavla som vi skall ha i sovrummet, (lägger snart in bilder på det färdiga sovrummet) julklapp til Y, scraapbooking pyssel (roligt), en hissgardin till sovrummet.
Så vad händer idag, idag vill jag bara ta det lugnt. Hade planerat in en fika med L men hade verkligen ingen lust att köra bil idag igen. Så läser du det här L så tycker jag att vi träffas snart, men jag var ärlig o sa som det va, hade verkligen ingen lust, det måste man ju få säga ibland. Tycker istället att vi tar en promenad med våra dogs någon dag och tar med oss fika ut i skogen vad säger du om det? Nä så idag blir det lugna puckar, alla e hemma idag, Y e ledig från dagis, D e hemma igen (gått in i väggen) hög puls o skit, och jag har ju blivit fritidsforskare på heltid :-). Så e dag blir det mycket pyssel o fixande, sen laddar jag kameran med fin fina bilder på vårat snygga sovrum, I promise!
Ha det bäst!

Inga kommentarer: