onsdag 18 november 2009

Ryckningar i ögat!


Jo sedan typ 2 dagar sedan har det ryckt i mitt högra ögonlock, har haft så förut men aldrig så här länge o inte hela tiden. Googlade lite i fick fram att det kunde beror på stress, hahah en till i familjen skall falla dit pga stress o ja som just blivit arbetslös, jo jag har en hel del måsten varje dag, men det måste man ha för att komma upp på morgonen annars hade jag inte haft några som helst problem att ligga kvar i sängen hela dagen. Gå upp någon gång på eftermiddagen, titta på tv hela natten. Nä det e allt tur att jag har mina små liv här hemma som måste ha lite omsorg.
Läste även att kroppen kan ha brist på magnesium o zink, så det får vi prova, o köra lite avslappningsövnngar.

Ställde mig på wii brädan idag Jullan! Hela 45 min, tränade bla. yoga, där e det ju mycket avslappning o balans kanske det jag behöver nu. Fick även redan på min vikt o BMI, det tänker inte jag avslöja här men jag kan säga att 10 kilo skulle inte skada om man blev av med. Återkommer mer framigenom om hur det går, men pepparkaka o julmust e också gott ;-)

Ja det e ju redan onsdag o jag har gjort en hel del, i måndags var jag o min syster på Ikea, köpte hyllplan till min garderob, som tog mig nästan 5 timmar att sätta ihop (yessie vid matbordet: pappa, mamma svär mer än dig när hon grejar) hahaha...Men nu e allt uppe o det som fattas e en stång att hänga på, o lite mer förvaring, e spegel med.

Igår var jag o gjorde veckoinhandlingen, J var med, sen tog vi en fika hemma hos far o hans söta kattungar, Milou hade fullt up att hålla koll på dom. :-)
Så idag har jag väl inte så mycket mer att göra än allt det gamla vanliga. imorgon bär det av till vårdcentralen för att ta SPRUTAN! usssschhhaa uuuhhaaaa! Alla tre skall passa på o ta den.

Helgen innebär linedance för nästan hela slanten. Skall dansa både lördag och söndag, sen lite kalas för min mor som fyller 51. Ja det var nog allt för den här gången.

Ps. Och ni som väntar på bilder på sovrummet så kommer dom så fort jag hittat laddaren till digitalkameran :-)


ha det fin fint!

Inga kommentarer: