lördag 13 mars 2010

Jag gjorde det...


Är det två saker jag inte gillar så är det att ta på sig smurf plastpåsar på fötterna hos tandläkaren och plocka upp hundbajs i en påse. Har dragit mig in i det längsta för att plocka upp efter min hund, men idag kom jag inte undan, JAG GJORDE DET, plockade upp en bajskorv efter min hund, böjde mig ner stoppade handen i påsen (svart med döskallar på) tog tag om bajskorven o vred påsen ut och in o knöt ihop. Fy fan! Han har ju bajsat så bra innan, lagt det i diket eller en bra bit in i skogen men idag sket han nästan mitt på gångbanan, dessutom stog en tant o titta på mig, så denna gången var jag tvungen. Och sen promenera med denna påsen i handen tills man kommer till sin soptunna, det baa lyser bajspåse! Kan ju inte gärna stoppa den i ficka eller?!


Nä nu skall jag sätta mig med fötterna i ett fotbad o prova mitt nyinköpta te....o mysa.


Puss o Kram vi ses på stan! :-)


Ps. Köpte mig en bukett blommor idag Ds.

Inga kommentarer: