tisdag 17 februari 2009

27 år idag!




Jahopp så var man 27, snart trettioårskris, heheh, hoppas inte den hittar mig, men jag har hittat ett ynka litet grått hår, måste till frisören o färga färga, innan den lyser för mycket :-) När fick ni era gråa hår, eller dom kanske inte har hittat er skalle ännu, tur för er i så fall.


Har lite problem, vet ej vad jag skall bjuda på, funderade på att beställa en prinsesstårta bara, enkelt, serveras på papperstallrikar, för diskmaskinen har vi inte kopplat in ännu. Men tycker det låter så tråkigt...

Jag förstår inte det där att det skall vara en massa jobb för den som fyller år, den skall ju bara blli ompysslad, o gästerna som kommer på Lördag kan ju ta med sig något nybakat, så kan jag bjuda på kaffe, det var en bra ide, det skall jag försöka införa hahaha, jätteglada alla blir då!

Titta så söt marsipanbebis jag hittat, vem har hjätra att äta upp en sådan?

Grattis på mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och Grattis på dig. gött att vara 27 hehe, jätte söt marsipan bebis, du kommer säkert på något att ha på lördag, gör enkelt inte för krångligt... ha det bra