fredag 13 februari 2009

Fint väder!




Se så vackert väder vi har idag, superfint o jag går inne o väntar på att elektrikern skall bli färdig så jag kan börja kakla. Skall till affären med, slänga lite skräp o panta lite burkar flaskor. Köpa något fint till mina två älsklingar eftersom det e alla hjärtans dar imorgon. Har lovat Yessie att vi skall gå ner till torget o fika med, hoppas det e lika fint väder då. Jag tror att vi kan flytta in i köket på Söndag eller Måndag, men men, har typ kaklet kvar, lite lister, sätta i kyl o frys o sätta på front på dom, det skall nämligen se ut som alla de andra skåpen så man inte ser att det e en kyl häftigt va?!


Yessie har varit på teater idag med dagis, fick gå en liten stund idag på en fredag, så att hon inte missar teatern, annars e hon ju ledig på fredagar. Se så mysig hon o simpson har i soffan. Nu skall jag gå ner o fixa lite käk till 2 hungriga magar!

1 kommentar:

Anonym sa...

det har varit jätte fint väder nu, men har varit kallt. är det erat hus man ser där? ha det bra