måndag 29 december 2008

Fin dag!


Idag var det otroligt vackert väder, frostiga träd med solstrålar på, kan det finnas något mer vackrare. Och jag som inte var utanför dörren. Skall gå en promenad imorgon o ta med kameran. Kameran som har varit batterilös hela julen har nu återfunnit sin vän, hehe Yessie hade lekt att det var en mobil o lagt väl undanstoppad i sitt smyckesskrin. Men nu skall det tas bilder, har tagit på mina färdigutslagna amarylis. Jag var inte inne för att jag var lat, jag har faktiskt dammsugat o skurat golven, behövdes! Pysslat med Yessie, gjort armband o halsband o studsboll, jo hon fick en gör dina egna studsbollar i julklapp, studsade fin fint! *ler* Lagat mat idag blev det tomatsoppa med makaroner, ikväll blir det nog en skinkmacka med slotts grovkorniga senap, det skall bara vara den senapen inga konstigheter. Jo Dennis hittade en bra sida, har alltid sagt eller iallafall länge sagt att jag vill ha ett Amerikanskt hus, o nu har vi nog hittat det på KarlsonHus.se ett Annie hus i New Hampshire stilen. O kan det bli mer rätt.


Syns o Hörs!

Inga kommentarer: