tisdag 30 december 2008

Skogsprommenad!







Tog mig en tur till skogen idag för att fotografera de vackra träden, det har även kommit lite snö under natten så det var extra vackert. Tycker det blev riktigt fina foton. Härligt med frisk luft också, jag tvingade mig själv ut, vet ju hur bra det känns efteråt. Och när man väl kommit ut o kommit in i andra andningen så känns det som om man kan gå hur långt som helst. Så vad händer idag skall dammsuga på övervåningen idag, fixa lite till i Yessie rum, saker behöver få sin speciella plats, lite korgar o sådant. Sen lagas det mat som vanligt idag blir det Kyckling, ris o currysås. Vad händer imorgon då, jag inte mycket vi blir hemma bara vi tre, skall grilla tänkte vi, potatisgratäng o grillad fläskfile det blir mumma det. Sen blir det lite godis o tv-tittandes i väntan på tolvslaget. Sog en bra film igår The Break up, den stämde bra in på mitt förhållande vissa stunder, tror att vi fick oss en tankeställare båda två, när jag kom hem från prommenaden så stog min man o diskade kan man tänka sig, ett under har skett!






HAPPY NEW YEAR! Välkommen år 2009

Inga kommentarer: