torsdag 18 december 2008

Sjuk!

Julbordet på Gräsviken det var mysigt med jättegod mat o gott godis till kaffet, godistroll som jag e *ler* Fick julklapp också en amaryllis o en liten påse med kaffe o choklad i m.m. Men jag har gott o blivit rikgtigt förkyld, trodde jag skulle klara mig. Alla andra runt omkring mig har varit sjuka o blivit friska o jag jag har hållt mig frisk, drukit massa c-vitaminer, häromdagen hällde jag i mig två pressade citroner. Men ack vad hjälpte det nu sitter jag här o nyser o nyser, har kört upp två papperstussar i näsan för det bara rinner o rinner så nu ser jag ut som ett miffo. Haha!

Lyssnade på rix fm på vägen hem från trollhättan. Ahh jag bara säger ALEX va go du e, sicken röst hon har i sicket garv jag bara älskar det, hon bröt ihop totalt i dag för dom pratade om en dokumentär som hade gott på tv i går som hette Hjälp jag kan inte sluta fisa, haha det säger ju sig självt alla med prutthumur förstår nog, går ju inte att sluta när Alex sätter igång. Heja Alex hoppas du blir kvar länge på rix fm.

Imorgon skall jag försöka mig på att göra lite mer julgodis, såg nämligen Leilas Jul igår på tv, o hon gjorde ett par samrriga grejer som jag kan tänka mig att pröva, så så får det bli. Om man inte i världens feber för då blir det inte så lätt. Mamma o dom kommer imorgon för att lämna julklappar till Yessie, eftersom vi skall fira jul i Hällefors.

ATCHOOOOOOOOOOOOO!

Inga kommentarer: