söndag 28 december 2008

Julen över....

Snöänglar av mig o Yessie, Mars 08



Så då var julen över, fick lite snö iallafall, färdades typ 30 mil upp i sverige för att få det. Och det var inte mycket, gräset skymtade förbi när Yessie hade åkt pulka 10 gånger upp o ner. Vart e vi på väg man bara undrar, snart behöver man inte åka utomlands för att få värme, för värmen e på väg hit helt klart.





Julafton, var mysig var ute o åkte pulka på förmiddagen, åt god julmiddag senare sen blev det kalle anka o julklappsöppning, Yessie badade i julklappar. Det bara blir så, hon e den yngsta i våran släckt just nu, typ det ända barnet, och den ända som man vill köpa till, så då blir det en del till henne.





Åkte hem på annandagen, lagom visit i Hällefors, trivs bra där, men det e alltid skönt att komma hem...





De senaste dagarna har vi gjort så lite som möjligt varit ute o prommenerat och pysslat. Laddar tills nyårsafton.





E det någon som läser min blogg eller, har försökt att sätta in en besöksräknare men det bara krånglar, hade varit roligt att se om det e någon som e intressead av vad man skriver. Fast å andra sidan skriver jag bara till mig själv, känns bra att sitta här o skriva av sig, har mycket tankar som snurrar hela tiden. Hade varit roligt med några kommentarer så jag vet att det inte e bara jag som kan se min blogg.

Inga kommentarer: