torsdag 1 januari 2009

Välkommen 2009!


Ja det nya året började ju bra, lika lugnt som vanligt lika vardagligt som vanligt förutom att min man lagade maten idag, hepp! Han kan om han vill, dessutom fick han laga sin favoriträtt Spagetti med Köttfärssås. Det blev gott, fler gånger gärna säger jag. Men man får va glad dom få gångerna det händer å inte klaga.

Så vad har man gjort idag då, kom precis på att jag inte har varit utanför dörren, nä jag har inte varit bakfull, det var lugnt i går vi åt en lugn middag med tända ljus, åt godis o spelade spel. Drack gott iskallt mousserat vin jammie! Gick ut på våran altan vid tolvslaget, tittade på de vackra fyrverkerierna som folk slösat pengar på o skålade! Nä men ute har jag inte varit, har bara inte känt för det, ta´t det väldigt lugnt, inte många knop här inte. Och inget finns det att se på tv det e därför jag sitter här kl:22:24 på bloggen och försöker hitta John Blund. Men han dröjer nog idag med.

Har man några framtidsplaner då år 2009...hmm nja i Mars-April har vi planer på att åka till Sälen med min pappa, syster mfl. Förhoppningsvis börjar jag jobba i April och i Juni någon gång har vi planer på att åka till Turkiet, Yessies första utlandsresa. Sen får vi se.

Ha det gott igelkott!

Inga kommentarer: