lördag 17 januari 2009

Let`s Dance

Här kommer lite tycke o smak om gårdagens underhållning...
Laila-Klart min favorit, you go girl, grymt bra igår.
Magnus-Rumba ojoj, det gjorde den stora mannen bra, lite stelt man vad mer kan man begära
Blondinbella-Det tar sig, fortfarande för mycket fjortis för min smak...
Morgan-Quick step e ju inte någon favorit dans, o det tycker nog inte morgan heller, men det var bra, men det e allt.
Kitty-Ja vad säger man hur hittade dom henne, vad gör hon där, hon kan ju inte hålla käft.
Hanna-Jo så där, men hon rörs sig lite för dåligt
Linda-Härligt att hon åkte ut, nämde jag inte det förra veckan, det e ju knappt någon som vet vem hon e, har hon gjort någonting bra?
Niklas-Bra jobbat pojken, men jag tror att mojj e hade gjort rumban bättre, det skall bli kul att se vad han lyckas med nästa vecka, heja Niklas
Karl-jan-Jaoo vet inte vad jag skall säga om den mannen, men ytryck i dansen kan han ge, sen om han inte rör på sig så mycket e ju en annan sak.
George-Bara bra
Fan vem har jag glömt nu funderar.....
Elisabeth-hehe, gillar Davids kommentar om henne o hennes danspartner Tobias, de ser ut som två vandrande mums-mums.
Hassa-Ja inte så mycket att säga där inte, blir nog han eller Kitty som åker ut nästa gång, ja eller Karl-Jan.

Inga kommentarer: