torsdag 8 januari 2009

Julen skall bort!

Idag städas julen bort, man e rätt trött på den nu, eller hur? Ja jag vet det e inte ännu det e ju typ på tisdag nästa vecka, men man vill göra fint för det nya året. Granen har redan tagits ner, katterna trivdes i den, klättrat lite, o dottern min gillade o hänga annat än kulor i granen, bland annat en pruttkudde. En dag sa min man att det var den fulaste granen han hade sett hmm undrar varför. Men nu e den nere iallafall. Upp med nya gardiner bort med ljusstakar, upp med andra lampor. Skojigt att fixa.
Läste klart en bok igår, Män som hatar kvinnor av Stig Larsson, och nu skall ni veta att jag inte e någon som läser klart böcker eller som läser en bok på ett halvår, men den här boken har jag läst nu under jul o nyår, grymt bra, läs den om ni inte redan har läst den, jag e nog den sista människan på jorden som läser den kanske men iallafall. Fortsätter med den som kommer efter, Flickan som lekte med elden.
Mer kommer senare, fan blev ju helt nollställd, vad skall jag skriva mer....

1 kommentar:

Moolin.se sa...

Hej!

Va roligt att du tycker om min blogg! Du är varmt välkommen tillbaka, lägg gärna till mig på bloggkoll så du inte missar någonting. Jag bloggar ungefär 10 gånger om dagen! ;D