lördag 10 januari 2009

Lööördag!

Så då var det lördag igen, tycker det e lördag mest hela tiden, jag längtar tillbax till arbetslivet. Vill börja jobba igen, gå upp fem på morgonen o komma isäng vid tio så där lagom trött så att man somnar när man lägger huvudet på kudden. Men icke än idag gick jag upp elva, fy skäms på dig Jonna, ja dom andra dagarna har inte varit speciellt annorlunda runt tio har jag kommit upp då. På måndag blir det ändring på det, då börjar Yessie på dagis igen hon börjar nio så jag bör gå upp vid sju. Berättar mer hur det går på måndag eftermiddag eller något sådant, haha håller tummarna för mig själv.
Har varit ute på promenad med familjen, en liten trevlig skogspromenad i grådasket, då kan man vara inne resten av dagen med gott samvete. Igår tränade jag, har fått en ny tränings dvd från tidningen IFORM, fan vilken träningsvärk jag har, kan knappt gå på toa, svårt att sätta sig på ett normalt sätt, det blir som en duns sista vägen ner, haha. Tänkte köra dvd:n varanan dag o promenera varanan eller varje, så nu skall man komma iform. *ler* åt mig själv vi får se hur det går. Fortsättning följer på den biten.
Resten av dagen blir bara slapp, och sittandes vid datorn, skall försöka rita upp köket på Ikeas planeringsprogram, den gamla ritning försvann när vi byte hårddisk, Jonna glömde spara.

Inga kommentarer: