tisdag 6 januari 2009

Ny Hårddisk!

Har bytt hårddisk på datorn, den pajade för ett tag sedan, buää utan datorn i flera dagar det e knappt man står ut. Men nu skall det fungera igen.
I Lördags var min lillasyster på besök, vi spelade fia med hutt o spelade kort, drack vin o hade anmält trevligt. Skoj att göra något annat än att sitta o glo på tv i varsit hörn på soffan, dessutom lassa i sig mängder med godis som man ångrar sig väldigt mycket att man stoppar i sig. Skall bli ändring på det tänkte jag, men man måste vilja själv, för vill man då gör man det bara, fast jag e inte redo ännu. Behöver bli av med de där extra kilona, som jag gick ner så bra förra året men kom tillbax när jag slappnade av. Jag får helt enkelt ändra livsstil det e det de handlar om, men det e bara jag själv som måste ta mig i kragen, man kan inte skylla på någon annan att dom inte stöttar mig, för det e ju bara jag själv som stoppar i mig godis, kakor o bullar det e ju ingen annan. Och det e ju bara jag som kan ta på mig mina skor o gå ut o gå ingen annan kan göra det för mig. Men man måste ha bra självdisiplin och det har inte jag just nu. Men hoppas att den kommer.
2009 innebär nytt företag, börja jobba igen, bli smalare, mer vältränad, hitta på så mycket det bara går med Yessie för tiden går så fort, och tyvärr så kan man inte vrida tillbax klockan, hålla fast i kärleken, hoppas det blir bara bättre o bättre och att vi bara blir kärare o kärare i varandra. Lev livet nu idag för en annan dag kan det vara försent.
Ger styrkekramar till alla som känner att dom behöver, som kämpar!
KRAM!

Inga kommentarer: