söndag 25 januari 2009

Pappapackt

Ja Yessie har någon slags packt med sin pappa, för hon stör inte honom när han sover, då säger hon till mig, scchhh pappa sover stör honom inte. Och igår när jag skulle skojbusa med han när han hade legat o vilat sig så säger hon, men mamma stör honom inte han måste vakna ordentligt, så pussar hon honom på kinden, o där står jag o bara gapar. Har jag missat något, under vilket dax ur hennes uppväxt skall man ingå denna packt, för inte vill hon ha en packt med mig. När jag råkar slumpra till bolibompa så säger hon mamma du sover väl inte, o sitter o petar på mig tills jag öppnar ögonen. Medans Dennis ligger o snarkar högt brevid. Vad livet e orättvist, finns det fler pappor som har packter med sina barn tro?
Nä nu skall jag gå ner o ta mig en kopp kaffe.
Köksrenoveringen fortsätter, än så länge utan hinder.

Inga kommentarer: