fredag 2 januari 2009

Ännu en dag...


Ännu en dag e på väg att ta slut, usch man blir rädd, dagarna går alldeles för fort, eller så känns det bara så eftersom det blir mörkt så fort. Skall man göra nått gå en prommenad eller så , så får man göra det på förmiddagen. Jag har precis kommit in från min prommenad, haha sicken prommenad sen då, e ganska nyinflyttad hit, så det finns mycket nya vägar att hitta, massa bra motionsspår att välja. Jag var ute o provade ett gick nog lite fel, för det blev väldigt långt. Och så blev jag väldigt kissinödig, men till slut kom jag hem igen o fick gå på toa! Skönt! Var ute i över en o halv timme. Får prova en ny väg imorgon tror jag, om det hinns med. Skall åka o köpa presenter, o hälsa på moder först, sen har det väl blivit mörkt.

Hej svejs i Lingonskogen!

Inga kommentarer: