söndag 11 januari 2009

Kitty!

Jag glömde Kitty igår när jag betygsatte alla danspar i Let´s Dance, ja i och med att jag glömde henne säger ju något, hmm kommer inte ihåg riktigt, men jag minns vad min man sa, hon promenerar ju bara runt på dansgolvet.
Tittade på körslaget igår, det e ett bra underhållningsprogram, men skulle inte gråta floder om jag missade det. Hejar på Team Wells!
Så vad har man gjort idag då, gick upp runt tio, käka frukost eller brunch mera, duschat, plockat lite, o då menar jag saker, för det ligger leksaker, kläder Yessies pysselsaker, sönderklippt papper överallt, hon e en riktig pysselmaja, men har svårt att städa efter sig. Det plockas varje dag vill jag meddela, kanske inte så intressant men men. Min man var ute o skulle göra något med motorcykeln, tur det för jag hade inte viljat öppna dörren i bara morgonrock för en från jehovas vittnen, haha jag skrattade glatt! Han var ju tvungen att prata med honom, men gud vad dom e fräcka dom där, vi har bott här nu i precis ett år, o dom har nog varit här tre gånger o knackat på plus att dom har lagt papper på jesus i brevlådan, VI E INTE INTRESSERADE! FATTA NÅGON GÅNG. Är man intresserad så tar man nog kontakt själv, eller hur?
Så tillbax till min träningsvärk, när skall den försvinna, har stora problem när jag skall gå ner för trappan, aj i ooohhh aj iiii ohhhh låter det.
Skall försöka få min dotter i badet, svårt, det slutar med att jag får göra det med våld, inte bokstavligt talat utan det blir med grin o gnäll, sen blev hon jättesur när jag sa att hon skall till dagis imorgon, trodde hon skulle tycka om det, det var ju ett tag sedan, jaja det blir nog bättre när hon väl kommer dit, om hennes mamma kommer upp i tid, har ju ställt om dygnet så dumt. Men måste man upp så måste man.
Återkommer...

Inga kommentarer: