lördag 24 januari 2009

Let`s Dance o Kat von D




Ja så var det ifull gång med renovering o här sitter jag o bloggar haha, skall hjälpa till senare, när det blir spackling o tapeter. Skall även prova på att kakla.


Jag så till gårdagens program i Let`s Dance, går inte igenom alla, men e skitnöjd att fjollbella åkte ut, inget ont om henne men men, hon passar bättre på ett disco. Laila e fortfarande min favorit, men hon lyckades inte så bra i jiven som jag trodde hon skulle göra, men däremot morgan klarade ju det galant, han började ju nästan gråta när juryn sa att det var den bästa jiven, känsliga killar gillar jag. O så till stora starka Magnus, han e ju grym sikken tango waaao! Även Niklas fixade ju det med! Åhh vad jag blir sugen på att dansa, vill börja dansa. Men vet inte vart, känns så pinsamt att komma själv.


Efter Let`s Dance var det två timmar tatuering med Kat von D, hon e grym, även hennes kompanjoner, frågan e om det finns någon sådan grym tatuerare här i Sverige, bli lite dyr tatuering om man skall åka till LA först haha. Jag vill ju ha Yessies namn på handleden, Simpson min katt skall vara med, tänkte mig hans namn och ett tassavtryck, även en ros, men den skall vara fyllig o inte platt, allt skall vara svart o grått, snyggast!

Inga kommentarer: