torsdag 9 april 2009

Påsk!


Ja så har denna arbetsveckan gått, det har gått bra, den har gått fort o ja e mycket trött. Somnade i går vi d 21.20, tidigt för att vara Jonna. Trivs väldigt bra med mitt jobb, tycker det e roligt att gå upp på morgonen, det e nog inte många som tycker det tyvärr, men jag e glad att jag tycker så. Saknar fortfarande min knoll! Men det e högre makter som bestämmer o då blir det som det blir inget lilla tysta Jonna kan säga något om.


Ja man får la gratulera färgestad till SM-guld! Men håller på frölunda. Men det blir mest tjöt om färjestad här hemma eftersom D håller på dom. Man e ju inte så insatt i det där, men gör allt annat än hejar på färjestad bara för att jävlas.


Skulle vilja säga att det e min favoritårstid nu, dessutom e påsken min favorithögtid, tycker allt e så fint nu, gräset börjar bli grönare, det kikar upp lite krokus här o där. Och när det e påsk e man inte tvingad att köpa något, man äter något gott o köper mängder av godis. Jag tänker inte äta några mängder men Yessie har redan börjat hehe, det e ju bara påsk en gång om året. Bara jag får tag i mona anthon berg ägg så blir jag nöjd, de har inga här nere på mitt Ica, men hoppas jag hittar dom någon annanstans, JAG ÄLSKAR DOM ÄGGEN!


Fick ett roligt sms av min knoll:Ja , då e man på väg igen! Arslet fullt av stickor! Glömde polera kvasten, och inte hitta ja katten heller, så ja tog grannens, den är röd, så nu får de andra kärringarna nått att skratta åt. Men jag har i alla fall en espressomaskin med mig. man är väl modern! Vi syns på blåkulla!

GLAD PÅSK :-)


Ja Glad Påsk Hallonkiosk!

Inga kommentarer: