måndag 23 mars 2009

Fredag Lördag Söndag typ!
















Ja jag behöver skriva av mig lite, vad har Jonna hittat på tro. Jo i fredags var vi i en butik som kallas butiq coco, typ som ett mini mini ullared. Köpte lite småsaker, byxor till Yessie (det behövdes verkligen kan man säga, ungen växer så det knakar), hittade lite söta glasburkar att ställa på min hylla i köket, en termos med gammal stil, supersöt färg o motiv på, den bara skrek efter mig JONNA köp mig, kökshandukar, lite scrapbookingsaker(älskar att pyssla med sånt), trosor o strumpor till mig o Yessie, gardiner(lila till det andra fönstret, behövdes sys om lite, men nu finns det gardiner i båda fönstren), ja det var nog allt. Sen på vägen hem hälsade vi på mormor o morfar, kom precis lagom till middagen, vaddå timat:-) Hade en trevlig stund där, sen bar det av hemåt, där hemma blev det popcorn o let`s dance.





Lördagen hade man massa planer, men jag vet ej vart tiden tog vägen, för Dennis kompis dök upp, han som hjälpte oss med golvet i köket, han var säkert nyfiken på hur köket hade blivit. Det var GÖR fint väder ute, så det blev fika ute på altanen, inte mig emot. Hmm gjorde jag sen då, jo lagade mat, sen var jag tvungen att bege mig iväg till min mormor o morfar igen eftersom Jonna glömde sin mobil där, börjar bli senil tror jag, för det var inte länge sedan man glömde plånboken hos Jullan, men det var lika trevlig som förra gången, blev bjuden på glass med frysta hallon o kaffe, sen bar det iväg igen hemåt. Det blev tv för resten av slanten.





På söndagen bar det av till en antiklada för att fynda lite antikt hehe, det blev mest nytillverkat, men några gamla burkar blev det till min hylla. Sätter in lite bilder på mina fynd. Sydde färdigt gardiner, lagade mat, åkte iväg på en svettig omgång av Linedance. Sen filmtime på tv.





Idag Måndag fick jag gjor riktigt mycket innan klockan 12:00 haha, gick upp vid halv 8, fixade frukost till Yessie, åkte iväg med katt till veterinär som skulle kastreras, kom hem åt själv frukost, åkte till dagis, åkte o handlade, kom hem, packade upp, plockade ur diskmaskinen, satte igång en maskin tvätt, värmde mig lite mat, satte mig vid datorn, sen så upptäcker jag att klockan redan e 1, snart dax att hämta Yessie, sen hämta katt, som va lite groggy stackarn! Lagat mat, plockat lite disk, dushat Yessie, lägga Yessie, sen så satte jag mig här, o här sitter jag fortfarande...





Pöss på er alla!

Inga kommentarer: