torsdag 12 mars 2009

Slutresultatet!





























Ja nu kommer slutresultatet på köket, allt e ju färdigt, men det finns en del detaljer att rätta till, sen har jag inte riktigt lyckas få det där mysiga köket ,men jag jobbar på det. Var ju i växthuset igår köpte en ampel med grön hängväxt i att hänga i taket, mer sånt o lite till så blir det nog bra. Har bara fått upp gardiner i det ena fönstret, tänkte mig en kappa i det andra eller en hissgardin, skall bara hitta rätt lila. Korten e väl heller inte perfekta, men jag vet att det finns några som väntar ivrigt på kort så det e bäst att sätta in några. Försökta styla upp det lite men Yessie var snabb att slänga in lite My Little Pony i ett hörn, men ni får ta det för var det e, så kommer det fler bilder när jag har fått in det där mysiga som jag söker typ Leila KöK!







Idag e det bara plock plock som gäller, man kan tro att man har fler barn än ett, men så e inte fallet, fast jag har ett stort barn med hehe, han heter Dennis. Nog om det. När jag har hämtat Yessie skall vi baka. Det blir en chokladmintkaka, mums! Hittade receptet på en blogg som jag följt ett tag, hoppas det e ok att skriva upp namnet, men det tror jag...Ulricas box of chocolate. Tack för receptet!

Såg att på bild nr sex hänger inte lampan rakt över bordet, men det gör den nu*ler* perfektionist som jag e :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt det blir...lila passar ju jätte bra!!

Zandra sa...

Lantligt och helt okej, men tapet valet var väl ändå sådär i ett kök?

Hade gärna sett mer kakel

Jonna sa...

Smaken e som baken ;-)