torsdag 5 mars 2009

Kärleksmums!

Hej hej, nu e jag här igen, så hur går det med min prickar, ej borta, börjar få på halsen hmmm undra om man skall bege sig till doktorn iallafall, tål att tänkas på hehe.
Så vad göra den närmsta tiden. När jag hämtat Yessie så skall vi baka kärleksmums, finns hur många recept på det som helst, googlar lite o upptäcker att folk säger olika om dom goda små rutorna med kokos på, kokosrutor, chokladrutor, bruna hörn med mjäll på (hahaha den sista kom jag på alldeles själv,) men kärt barn har många namn, men för mig heter dom kärleksmums o kommer att göra receptet efter det. Blir nog gott. Passar bra att har lite bakat eftersom min syster o hennes Daniel kommer på besök i morgon, dom var ju inte på mitt kalas.
I morgon skall jag o yessie ta oss en tripp till Lena, skall prata lite buisness o kolla lite buisness. Det har börjat ringa lite, vilket e skoj! Ja jo vad skall man skriva mer, har lite svårt med det där, kommer inte ner så mycket till fingrarna från min hjärna, har nog bara ett litet fantasi uppehåll, men det kommer nog.
Går hemma och väntar på att dom skall ringa från kyrkan, jaja inte kyrkan men kyrkogårdsförvaltningen, eller begravningsplats eller vad de kallar sig, men jag var ju där på intervju för ett tag sedan, det e där jag redan har jobbat två säsonger, o nu söker de ju heltidstjänster vilket jag vill ha tror jag, eller inte, vill komma igång med det andra också, så jag blir nöjd om jag får 7 månader med. Men min vän Lena fick bara 3 månaders tjänsten vilket jag tycker e oschysst eftersom det går folk där som har varit sjukskrivna mycket o några går i pension, men men jag kommer att sakna henna för fan va kul vi hade förra säsongen, vi jobbade på som två blå, men det blev mycket fniss, så nu försöker de väll sära på oss, vad vet jag.
Se där det blev allt några rader iallafall trots mitt hjärnsläpp, eller min kommunikation mellan hjärnan o fingrarna. Snart så kommer det bilder på köket med, hade gjort iordning lite igår för att ta bilder, men någon var snabb med att sprida ut grejor över köksbänkar o köksbord, hammare o liknande, (min man) hihi. Har fortfarande inte fått tag på gardiner, har inte ansträngt´mig så där fruktansvärt mycket heller men men. Hade tänkt mig lila gardiner, och när jag googlade på det så fanns det inte mycket lila de vill jag säga. Men som sagt bilder kommer inom en snar framtid med eller utan gardiner det lovar jag!

Inga kommentarer: